צה"ל החל במבצע קרקעי כנגד המנהרות ברצועת עזה

קובי פינקלר No Comments on צה"ל החל במבצע קרקעי כנגד המנהרות ברצועת עזה
12:51
28.04.24
נתי שולמן No Comments on הגאון הרב אברהם יוסף בדברים נוקבים: "נשיאה בעול היא הדדית"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

צה"ל עולה הערב מדרגה ופותח במבצע קרקעי ברצועת עזה. דובר צה"ל אומר הלילה שכוחות יבשה גדולים של צה"ל החלו לפני זמן קצר בפעולה ממוקדת לסיכול תשתיות טרור ברצועת עזה.

צה"ל מגייס עוד חיילי מילואים כדי לקדם שלבים נוספים.

בשלב זה של המבצע פועלים בשטח רצועת עזה כוחות חיל הרגלים, שריון, הנדסה, ארטילריה ומודיעין בשיתוף פעולה עם זרועות האוויר והים ובסיוע השב"כ וגורמי ביטחון אחרים, בהובלת פיקוד הדרום.
הפעילות מתמקדת בכל חלקי רצועת עזה.

במקביל, ברמת הגולן נפתחה אש לעבר אזור צפון הרמה.

מלשכת רוה"מ נמסר כי ראש הממשלה ושר הביטחון הנחו את צה"ל לפתוח הלילה בפעולה קרקעית כדי לפגוע במנהרות טרור החודרות מרצועת עזה לשטח ישראל. במנהרת טרור כזאת חדרו לפנות בוקר מחבלי חמאס לשטח ישראל, במטרה לבצע פיגוע המוני נגד אזרחי ישראל.

צה"ל סיכל בהצלחה גם את פעולת הטרור הזאת. ראש הממשלה ושר הביטחון הנחו את צה"ל להיות ערוך להרחבת הפעולה הקרקעית. ההוראה לפעולה הלילה קיבלה את אישור הקבינט אחרי שישראל הסכימה להצעה המצרית להפסקת אש ואילו החמאס דחה אותה והמשיך בירי רקטות על ערי ישראל.

החמאס גם לא כיבד את הפסקת האש ההומניטארית שיזם האו"ם, והמשיך בירי על ישראל בזמן ההפוגה. לאור התוקפנות הנפשעת והבלתי פוסקת של החמאס, והחדירה המסוכנת לשטחה של ישראל, ישראל מחויבת לפעול להגנת אזרחיה.

מבצע צוק איתן יימשך עד להשגת מטרתו – להשיב לאזרחי ישראל את השקט לתקופה ממושכת, תוך פגיעה משמעותית בתשתיות חמאס ושאר ארגוני הטרור ברצועת עזה.



0 תגובות